7. huhtikuuta 2013

Working girl

 Viime viikolla tuli tilaukseni TitiTyystä tuoden mukanaan yhtä lempilangoistani:
Tosh Merino Light
värinä Jade

 Tarkoitus oli että langasta tulee Haruni, mutta jotenkin siitä alkoikin muodostua
Orchid Thief
Mitä tästä voin sanoa; lanka on enemmän kuin upeaa.  Mukavaa neulottavaa ja pehmeää. Puikkoina Neuleunelmista tilatut hiilikuitupyöröt, joita en lakkaa ylistämästä  <3
Harunia varten tilasinkin tätä lankaa heti sinisenä.  Jotenkin vain mielikuvani siitä huivista on että sen pitää olla sininen :)

Samassa tilauksessa tuli Rowanin Twelted Feed -lankaa, joka myös on minulle ennestään tuttu.
Väri ihana Rage
Näistä muotoutuu ns. Kristiina -huivi.  Pitkämäinen huivi pintaneuloksella.

Työn alla on Wingspan
Zauberballista
Zetor
Malabrigo Lacen Little Lovely väristä.
Malabrigo Lacen fuksiasta aloitin Citron -huivin, mutta sitten epävarmuus iski että tuleeko huivista kurjan näköinen jos teen sen näin ohuesta langasta.
Oletteko te tehneet Citronia, ja mistä langasta?
Eilen hain ohjeen Olga sukille ja Fabelia minulla onkin hankittuna.
Tästä langasta tykkään tehdä sukkia, on sopiva mun tiukalle käsialalle.
 Teemu haluaa esitellä peiton palasia.  Näihin löysin muutaman niksin blogeja selatessani; esim. että laput kannattaa silittää ennen yhdistämistä (en sellaistakaan tajunnut (höh)), ja sitten löysin ohjeen miten nämä kannattaa yhdistää virkkaamalla.

Kerronko vielä että jossain on jemmassa aloitettu Color Affection ja Lacy Katy....

Working Girl - tieni huipulle  :D

Bemu
 

17 kommenttia:

  1. Miten ihania lankoja. Ja mitä neuleita sinulla onkaan aluillaan. Oon kade, mulla ei oo mitään noin kivaa työn alla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin kai, sulla on jo tehtynä se ihana matto <3

      Poista
  2. Ihastuttavia huiveja puikoilla romanttisesta pitsistä vekkuliin wingspan'iin.
    Kätevää ... siis ... 007 auttaa isoäidinneliöiden järjestyksen sommittelussa peitoksi.
    Aurinkoista ja lumisateetonta alkanutta viikkoa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näkisitpä vaan miten avulias tuo kissa on... *virn*

      Poista
  3. Ihania neuleiden alkuja sekä niin kauniin värisiä lankoja olet hankkinut.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löytyi sieltä sinunkin blogistasi aivan ihanan värisiä lankoja :)

      Poista
  4. Kauniita lankoja ja aivan ihania huiveja tulossa. Kuten Ladybug.. Mäkin olen ihan kade.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo-o, lankoja saa kaupasta mutta taitoa tehdä sukkia ei. Arvaahan kenelle mä olen kade...

      Poista
  5. Ja taas meni näppis, ihania lankoja bemu sulla. Ja vielä ihanampia huivin alotuksia!
    Mä neulon vaan yhtä huivia nyt, vatavan kokosta Tiong Bahrua. Pitsikerros menossa ja siinä onki hommaa... Saa nähdä valmistuuko koskaan.
    Toivottavasti vaanija on hellittänyt. Haluan kuulla sun kuulumiset jatkossakin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua, mä tulostin tänään tuon huivin ohjeen :)) Onneksi (!!) mulla ei ole siihen lankaa hommattuna, niin en voi laittaa sitä aloitukseen - vielä :D

      Poista
  6. Sinähän oletkin ollut ahkerana:) Kiitos, ilahtuisin kovasti jos tiedät mistä hatturasioita voisin tilata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä haen sulle ne nettikauppojen linkit joista noita hatturasioita saa. Jotenkin musta tuntuu että taidan sortua niihin itsekin, olen jo hetken miettinyt niitä ;D

      Poista
  7. Wow..meinaatkos viedä mun huivi aloitus ennätyksen..no niitä kyllä löytyy..tuo orchid thief on kyllä ihana..pitänee taas laittaa sama itsekkin puikoille..mä jotenkin miellän harunin vihreään..johtuiskohan lehdistä..tuo malabrigo lace on kyllä niin ihanaa lankaa..pitänee tilata sitä seuraavaan huiviin..ja kissat vahtii..mulla bruce vahtii tossun pohjia..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ertzu, kukaan ei pysty viemään sun huiviennnätystäsi... :-o
      Mä olen tosi paljon tykännyt tehdä tätä Orchid Thief -huivia, ohje on tosi hyvin kirjoitettu.
      Mitäs se Bruce niitä tossun pohjia vahtii :):)

      Poista
  8. Wauh,miten makean värisiä lankoja.
    En ole neulonut ainakaan kuukauteen mitään lankoja kyllä olisi vielä varastossa,ei hotsita kun valmiita töitä on jos kuinka paljon enkä oikein tiedä mihin ne laittaisin.

    VastaaPoista
  9. Kiitokset SNY:lleni niistä paketeista, joita sinulta sain. Ne olivat ihania ja toiveeni oli otettu hyvin huomioon. Harmi, että kierros päättyi kesken: Paranemista sinulle! Ps. Sinulla on ihania töitä täällä blogissa=)
    Terveisin SNY:si Helmien Kimallus -blogista

    VastaaPoista
  10. Ihania lankoja ja upeita huiveja tuloillaan sieltä:) Teemu niin topakkana siinä tarkkailee

    VastaaPoista